søndag 18. september 2011

Ny utside

Jeg har aldri likt fremsiden på Art Journal boka mi.
Den var for rød og  med tekst og mønster preget inn.
Begynte først å male på den men så fant jeg ut at jeg heller skulle kle den med noe.
Og det ble med papp som har vært inni gavepapirruller.
Deretter ble den sprayet med glimmermist litt distress og stempeltrykk.
Nå liker jeg den mye, mye bedre. og det blir nok sikkert mere på utsiden av denne etterhvert.
 En unik bok om liv/livet på godt og vondt
Hva mener du, litt mere avslappet og rufsete i kantene?
Og ikke rød og glorete.
Er veldig, veldig glad i rødt men ikke her.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig flott utside på boken din :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flott den ble:))

    Gleder meg til å se mer til den:))

    SvarSlett
  3. Digg!!!!
    gleder meg til fredag/lørdag!!!

    SvarSlett

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar